jemochjag.blogg.se

Denna bloggen handlar om livet för Emil och hans hund Jem.

Världens bästa

Kategori: Allmänt

 
Jag tycker så synd om Jem.. Världens bästa hund. Hon blir bara dissad av alla och jag kan inte förstå varför?! Det är nu 3 människor som kastat bort lilla Mulle, och det gör ont i mitt hjärta. Hon är den mest speciella hund man kan tänka sig, så otroligt lugn och snäll. Hon skäller inte, har sina egenheter, pratar mycket och vrider på huvudet. Hon är genomsnäll, hon är gosig och fruktansvärt söt och vacker. Väldigt speciell på alla sätt och vis, och ändå vill dom inte veta av hon. Först var det första ägaren, tyckte hon var för liten och hade höftproblem, så vi fick hon nästan gratis, det var lite som att "ta hon bara, vill inte ha hon". Sen var det matte 1, när det väl kom till kritan så ville hon inte ha hon, var för krävande och efter det har det inte varit ett ljud i princip från hon om hur Jem mår eller om att träffa hon, bara hejdå. Sen nu matte 2, som nog är den Jem absolut älskat mest, verkligen tyckt om på alla sätt och vis. Inget mer där heller, bara att dissa Jem och gå vidare utan några problem. Jag förstår inte hur alla bara kan gå vidare från hon efter ändå lång tid?! Helt otroligt måste jag säga, så himla snäll och go som Jem är. Just att hon är så himla speciell och verkligen sätter avtryck hon människor. Tycker som sagt så synd om hon, blir bara lämnad i sticket hela tiden, avskyvärt faktiskt. Men en sak är säker, husse kommer hon alltid att ha!
 
 
 
Kommentera inlägget här: