jemochjag.blogg.se

Denna bloggen handlar om livet för Emil och hans hund Jem.

Eller inte

Kategori: Allmänt

 
Lite gjort idag, varit på en second hand butik ute i skogen, köpte en bok som jag ska läsa ikväll tänkte jag. Sen åkte vi till en rätt mysig utsiktsplats, blev en del okej bilder. I övrigt har det varit fotboll och promenader bara idag, är väl skönt det också. 
 
Blev en kväll med mycket tankar och rannsakan igår, och jag kan säga att man inser mycket när man verkligen går in i sig själv. Insåg och förstod sanningen om mig själv, i mig själv och om sista åren, och känner ändå att jag är rätt glad över att jag inte hann att säga allt det jag kom fram till åt vissa personer, speciellt en kanske. När man förstår saker och ting, när man förstår saker om sig själv och andra blir man lite mörkrädd om jag ska vara ärlig. Jag känner mer och mer att allt man kommit fram till är den äkta och riktiga sanningen, vilket är både bra och dåligt faktiskt. 
 
Jem är sig lik får jag säga, hon saknar fortfarande, och det förstår jag faktiskt inte, borde gått vidare med allt nu men sitter nog hårdare än man tror, lilla hund, är inte kul för hon alls. Idag hade hon iaf en mycket konstig huvudkudde, visar det på en av bilderna som följer, blir även några bilder på utsikt och landskap, samt boken.
 
 
 
Kommentera inlägget här: